kutay çok haklı. Ama benim eklemek istediğim birşey var. Hendrix'in Cobain'in nota bilmediğini iddia etmek saçma olur. Pekala işe başladıklarında nota bilmiyor olabilirler fakat plak şirketleri sandığınız kadar gerizekalı değildirler. Mutlaka nota öğrenmelerini isterler sanatçılardan. Şu nota bilmiyor, bu nota bilmiyor demek bir kanıt değil. Emin olun ki hepsi de teknik bilgileri öğrenmişlerdir.