Ben nota biliyorum mesela ve her zaman da bunun yararlarını görmüşümdür. Beste yaparken özellikle. Nota müziğin dilidir neticede. Ama nota bilmeyen müzisyen olur mu? Bal gibide olur. Chris Oliva vardır mesela savatage'ın ölen gitaristi. Düşünün adamlar progressive yapıyodu ve herif nota bilmeden yapmış o besteleri. Ha bilmek gerekir aslında büyük kolaylık ve müziğe hakimiyet sağlar. Ama belleğiniz sağlamsa kulağınızda iyiyse şart değil...