opeth in bestelerini yapan mikael nota filan bilmiyor ve hiç de öyle üstün mükemmel bir gitarist de diğil , ama o tarzdaki en melodik , armoni manyağı besteleri kendisi yapmıştır.ben sadece nota bilmeyene müzisyen denmez lafına karşıyım , ama tabi ki de bilmek güzel bişey kendimden biliyorum :)