nota bilmenin ne demek olduğunu bence ezici çoğunluk bilmiyor,o yüzden ben de bilinçli davranıp bu forum başlığında herkesin biliyorum dediği bilgilerden daha çok bilgi bilip bilmediğim yarışına girmeyeceğim."armoni bilmek şart" diye ekleyerek de bu incecik çizgiyi yalar geçerim.haydi eyvallah.