eyvalaaah!
sağlam yorum usta.
(tanıdık bir üslup hımm..)
doğru lafın üstüne başka ne denir?
kendimden biliyorum düşe kalka birşeyler çalmaya çalışıyorum çalmasına. yeni melodiler üretme mevzuunda da kafam çalışır ama bunu bir profesyonelle konuşurken kem küm ediyorum bu da ağrıma gidiyor tabii. burda çıkış var burda coşçan burda az bi hüzün kat nınınınım falan
harbiden bi insan ciddi ciddi müzikle uğraşıyor ve kabına sığmayıp da üretiyorsa bunu nasıl ifade ediyor?
hadi benim ses kayıt cihazım var mırıldanıyorum, gitarla bişeyler çıkarırken kaydediyorum da. bunun işyeri ortamı var otobüs durağı var otobüsün içi var. heryerde piskologun not düşmesi gibi konuşamıyosun kayıt cihazına..bu işe kafayı takmış olan insanlar nota bilmeden nasıl yapıyorlar bunu?
nota şart be abilerim ablalarım yav yapmayın yavv..