teoman yeni bi albüm yapmış.duyunca her ne kadar kendi kendime 'ulen öteki ne zaman eskidi de bi daha yaptı bu herif' desem de albümü merak ediyorum ve teomanın özüne dönmüş olmasını temenni ediyorum.
ama o nasıl bi albüm yaparsa yapsın dinliyorum :S
bu arada albüm 14 ocakta çıkıyomuş.
sizin 'renkli rüyalar oteli' hakkında beklentileriniz ve yorumlarınız neler?