-
teoman yeni bi albüm yapmış.duyunca her ne kadar kendi kendime 'ulen öteki ne zaman eskidi de bi daha yaptı bu herif' desem de albümü merak ediyorum ve teomanın özüne dönmüş olmasını temenni ediyorum.
ama o nasıl bi albüm yaparsa yapsın dinliyorum :S
bu arada albüm 14 ocakta çıkıyomuş.
sizin 'renkli rüyalar oteli' hakkında beklentileriniz ve yorumlarınız neler?
-
yorumsuz olmak da bi seçim tabi saygı duyarım :)
-
susma hakkımızı kullanıyoruz
--------tweeder--------
-
bari klibi nasıl buldunuz onu söleyin :)
kimse izlemedimi ya :S
-
bence güsel olcak bu albümü daha klibi izledimm..güzeldii...
diğer şarkıların da sözlerini okudum sadece güzel olmuş valla ellerine sağlık ....:))
ama bu şarkıya çalıntı falan diolarr bilen var mı aslını????
-
Valla güzel olsaydı duyardım heralde..
-
...
-
gitarist çok karizmatikmiş...
-
ölmeden kurtulamıcaz anlaşıldı
-
niye be?
sen misin arkadaki gitarist :)
bırakıyorum peşini,tamam...