Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

(renkli rüyalar oteli) teoman yeni albüm!

  • NefesAL • 13 Ocak 2006 13:05 • #491866
    teoman yeni bi albüm yapmış.duyunca her ne kadar kendi kendime 'ulen öteki ne zaman eskidi de bi daha yaptı bu herif' desem de albümü merak ediyorum ve teomanın özüne dönmüş olmasını temenni ediyorum.
    ama o nasıl bi albüm yaparsa yapsın dinliyorum :S
    bu arada albüm 14 ocakta çıkıyomuş.
    sizin 'renkli rüyalar oteli' hakkında beklentileriniz ve yorumlarınız neler?
  • NefesAL • 13 Ocak 2006 20:33 • #491926
    yorumsuz olmak da bi seçim tabi saygı duyarım :)
  • the_TW_named • 13 Ocak 2006 20:54 • #491927
    susma hakkımızı kullanıyoruz




    --------tweeder--------
  • NefesAL • 18 Ocak 2006 21:55 • #492424
    bari klibi nasıl buldunuz onu söleyin :)
    kimse izlemedimi ya :S
  • isis_derya • 18 Ocak 2006 23:33 • #492426
    bence güsel olcak bu albümü daha klibi izledimm..güzeldii...
    diğer şarkıların da sözlerini okudum sadece güzel olmuş valla ellerine sağlık ....:))

    ama bu şarkıya çalıntı falan diolarr bilen var mı aslını????
  • sönmez • 19 Ocak 2006 07:02 • #492439
    Valla güzel olsaydı duyardım heralde..
  • Necrophilliac • 20 Ocak 2006 12:05 • #492453
    ...
  • ibanetze • 20 Ocak 2006 13:40 • #492457
    gitarist çok karizmatikmiş...
  • gokcen • 20 Ocak 2006 14:17 • #492460
    ölmeden kurtulamıcaz anlaşıldı
  • ibanetze • 21 Ocak 2006 13:19 • #492512
    niye be?

    sen misin arkadaki gitarist :)

    bırakıyorum peşini,tamam...