söylediğine göre bu albümü hazırlarken teoman bol bol noir desir ve placebo dinlemiş...hatta renkli rüyalar otelinin girişi noir desir in bi şarkısına benziyor ismini hatırlayamıyorum ama klibinde çocuk falan vardı annesi sahilde kayboluyodu falan :) :o ..."renkli rüyalar oteli"ni ilk dinleyişimde ağlamya başladım sonuçta herkesin yazın sevgili ile gidilenn bir otel ya da pansiyon macresı vardır... sonra birde 2 çocuk diye bi prçası var ki heralde teomanın şimdiye kadar yaptığı tek siyasi içerikli parçasıdır bu parçada hafif cem karacadan etkilenmiş heralde teocuğum.. 80lerde bir gösteri sırasında bir askeri vurarak öldürdüğü için asılan(sonra onun vurmadığı anlaşılmıştır) 17 yaşındaki erdal eren i konu alıyor, ama teoman şarkıyı yazarken vurulan askeride düşündüğünü ve üzüldüğünü söylemiş o yüsden şarkıya onuda katmış zaten şarkı "el sallamıştı annesine, bayram izni dönüşünde, hissetmişmiydi oğlunu, kurşun kalbi deldiğinde" diye başlıyor..."tesadüflen" parçası ise kaçmaya çalıştığınız ama heryerde karşınıza çıkan "O" yu anlatıyor gibi... böyle işte bence güzel ve samimi bir albüm olmuş mutlaka herkezin kendisini bulacağı bir parça vardır bu albümde..benimkisi renkli rüyalar oteli oldu galiba :(
bence kim şarkısı güzel olmuş çok hoş bi sesle sölemiş. bi de aşk kırıntısı çok güzel olmuş. özellikle aşk kırıntısı mutlaka dinlenmeli. ama şarkıdaki kızın sesi yerine şebonun sesini duymak isterdim ben ;)
yine de güzel :)