Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

(renkli rüyalar oteli) teoman yeni albüm!

  • NefesAL • 18 Şubat 2006 18:51 • #494163
    bence kim şarkısı güzel olmuş çok hoş bi sesle sölemiş. bi de aşk kırıntısı çok güzel olmuş. özellikle aşk kırıntısı mutlaka dinlenmeli. ama şarkıdaki kızın sesi yerine şebonun sesini duymak isterdim ben ;)
    yine de güzel :)
Bu konunun tüm mesajları