Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

slayer muzıkmı yoksa gurultumu yapıyo???

  • XXLennoNXX • 16 Ocak 2006 02:00 • #492261
    arkadaşlar bence bu konu başlığı hiç yakışmamış slayer gibi nacizade bir gruba:(hepimiz zamanında dinlemişizdir bu grubu ve bence insanın ruh haline göre deişir müziğin sertliği coşkulu olduğumda çok iyi gider hüzünlü olduğumda ise kafa ütüleyici gibi gelir bana ama bu demek değildirki slayer müzik yapmiyor bence slayer sertliğinden ve tarzından ödün vermemiş saygı duyulası bir gruptur ve kesinlikle şarkıları kuru gürültü değildir!!
Bu konunun tüm mesajları