Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

slayer muzıkmı yoksa gurultumu yapıyo???

  • XXLennoNXX • 16 Ocak 2006 02:00 • #492261
    arkadaşlar bence bu konu başlığı hiç yakışmamış slayer gibi nacizade bir gruba:(hepimiz zamanında dinlemişizdir bu grubu ve bence insanın ruh haline göre deişir müziğin sertliği coşkulu olduğumda çok iyi gider hüzünlü olduğumda ise kafa ütüleyici gibi gelir bana ama bu demek değildirki slayer müzik yapmiyor bence slayer sertliğinden ve tarzından ödün vermemiş saygı duyulası bir gruptur ve kesinlikle şarkıları kuru gürültü değildir!!
  • FlashRoyal • 16 Ocak 2006 02:35 • #492275
    -soad türkiye ye gelsin mi?
    -şu müzik mi yapıyor?
    -kime rakçı denir kime denmez?

    bu konulardan bıkmadınız mı artık sorarım size. sayenizde garaj dan tiksindim lan!


    +100000000

    aylar sonra ilk defa foruma girdim.. açıkçası şaşırmadım başlığı görünce.. gürültü yaparak binlerce albüm satılırmı arkadaşım, tüm dünyaca tanınılırmı? yine iyi %20 pay vermişsin..
  • rickenbacker • 16 Ocak 2006 02:39 • #492277
    senin burada müziği istatistiğe vurman bile saçma ... ayrıca "bence" diyorsun başkasına göre farklıdır bu konu uzar gider ne kazanıcaksın ? ha soruya gelelim bence dipçik gibi müzik :DDD
  • ReFLeKS _GİTAR • 18 Ocak 2006 11:00 • #492419
    gürültü yaparak binlerce albüm satılırmı

    abartma istersen.İyice bka sokup sokup çıkarttınız yaw.Ama beğenmiyosunuz diye yok bu gurultu hemde kuru olanından....abartmayın.

    Tamam sevmezsiniz annarımda başka ne diceksiniz.Tipleride yok diyin bitsin hepten:))
  • NAZİ • 18 Ocak 2006 15:31 • #492423
    slayer 83-90 arası slayer dı sonrası yaramaz...
  • mechanix • 19 Ocak 2006 00:05 • #492427
    erdal olm bana inat dinlediim gruplara *ok atma lan...
    aldın işte ağzının payını.
    slayer olm bu metallica değil.
    birde kadire diyon kaç tane hitleri var.
    olm sen bilmiosan bana ne lan...
    git biraz dinle öğren....
    ama sakın load falan gibi sanma ..
    sana biraz ağır gelebilir:D
  • hendrix_18 • 20 Ocak 2006 13:31 • #492455
    lan sen masanın altında emzık ararken ben metal dınlıyodum coban...slayer load gıbı muzıkmı yapabılcek...bılgoz kıng ın ne kadar egıtımlı oldunu....
  • hendrix_18 • 20 Ocak 2006 13:34 • #492456
    hem bak bakıyım...slayer metallıca'nın black'ı kadar satmısmı???
  • mechanix • 20 Ocak 2006 14:53 • #492467
    :D:D:D
    bi ara başka bi laf bul lan!
    black albummuş...
    o yıllarda çıkan en iyi metal albumu black mi yoksa reign in blood mu?
    ama sen reign in blood u nerden bilcenki.sözde ben emzik ararken sen bunları dinliyodun.
    istersen bi topic de reign in blood la ilgili açta al yine ağzının payını:D
    metallicanın yeni albumunude görcez.avrille düet falan yapmasınlarda...
    slayerda çıkarcak olm yeni album.kan yağacak yine gökten kann.........
    hadi bakalım.şimdi git black album kaç satmıştan başka savunma laflarıda bul:D
  • trashtalker • 20 Ocak 2006 15:53 • #492471
    Yeter lan megadeth yetmedi şimdi slayerla kapıstırıonuz.Herkes biliyor içinden kimin iyi oldugunu kimse savunmasın.Hepsi ayrı güzel ancak herkes metal müzige slayer dimmu borgir sepultura vs. ile baslamadı onun için bazılarını aşaglamaya hakkınız yok yani kökeninizi inkar etmeyin öyle ben baba metalciyim havalarına da girmeyin. Mesajım ulastı heralde...(nowitzki)