Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

slayer muzıkmı yoksa gurultumu yapıyo???

  • trashtalker • 20 Ocak 2006 15:53 • #492471
    Yeter lan megadeth yetmedi şimdi slayerla kapıstırıonuz.Herkes biliyor içinden kimin iyi oldugunu kimse savunmasın.Hepsi ayrı güzel ancak herkes metal müzige slayer dimmu borgir sepultura vs. ile baslamadı onun için bazılarını aşaglamaya hakkınız yok yani kökeninizi inkar etmeyin öyle ben baba metalciyim havalarına da girmeyin. Mesajım ulastı heralde...(nowitzki)
Bu konunun tüm mesajları