Yeter lan megadeth yetmedi şimdi slayerla kapıstırıonuz.Herkes biliyor içinden kimin iyi oldugunu kimse savunmasın.Hepsi ayrı güzel ancak herkes metal müzige slayer dimmu borgir sepultura vs. ile baslamadı onun için bazılarını aşaglamaya hakkınız yok yani kökeninizi inkar etmeyin öyle ben baba metalciyim havalarına da girmeyin. Mesajım ulastı heralde...(nowitzki)