Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

slayer muzıkmı yoksa gurultumu yapıyo???

  • Necrophilliac • 30 Temmuz 2006 19:38 • #507558
    Afferim.(rock in rio'ya diyorum.Cevap ona ama bazen ona gitmiyo)
  • rock in rio • 30 Temmuz 2006 19:41 • #507560
    eyvallah
  • Necrophilliac • 30 Temmuz 2006 19:45 • #507565
    Öyle "afferim" değil.. Bu afferim daha çok "Millet dinler, sana ne?" afferimi:D
  • rock in rio • 30 Temmuz 2006 19:48 • #507569
    hmm ona da eyvallah
  • pinus_antares • 30 Temmuz 2006 21:20 • #507578
    Ya bu nedir böyle anlayamadım ben. Mantar gibi birileri çoğalıp böyle saçma sapan sorular soruyor. Garaj'a girmeyeli gerçekten çok değişmiş...
  • the_TW_named • 30 Temmuz 2006 23:46 • #507603
    Slayer şaşkınlıktan ne yaptığını biliyor mu :D :D
  • take a breath • 31 Temmuz 2006 11:17 • #507655
    slayer'a gürültü demek saçmalık beğenmiyosan gürültü diyemezsin bişeye.
  • syarar • 31 Temmuz 2006 14:19 • #507685
    onu bunu bilmem de....

    abi bilmiyorum da metalin hepsi artık bana gürültü gibi geliyor tamamen alternatif rock'a döndüm kendimden utanıyorum yaa belki ruhsal durumlarımdan olabilir...
  • rock in rio • 31 Temmuz 2006 14:47 • #507695
    onu bunu bilmem de....

    ya ama senin müzik kültrünü ön plana çıkaran şey bence tamamıyle metal müzik olmamamlı alternatif rock bence müzik türleri arasında en iyi yerlerden birinde şu anda bunun örneği 3 doors down dinlemişsinidr belki gayet başarılılar haklarını yemememk lazım o yüzden utanmana gerk yok
  • KerryKing • 4 Ağustos 2006 03:16 • #508159
    onu bunu bilmem de....

    Tek kelimeyle rezalet ve bu ne cürret? Yazıklar olsun, bu başlığa destek verenlere...