Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

slayer muzıkmı yoksa gurultumu yapıyo???

  • CRN_CRN_ME • 26 Temmuz 2006 02:26 • #506622
    eth :) i geceler napıyosun?
  • Drive-MAN • 26 Temmuz 2006 10:54 • #506664
    bence fıftı fıftı abı ama ıyıdır slayer ya
  • rock in rio • 26 Temmuz 2006 14:19 • #506698
    müzik adına bişi yaptıklarını göremiyorum ben ya
  • Necrophilliac • 26 Temmuz 2006 15:10 • #506700
    O dediğin sanat olmasın.Müzik adına Petek Dinçöz bile birşeyler yapıyo.
  • __Axl_Rose__ • 26 Temmuz 2006 15:12 • #506701
    bence %80 gurultu%20 muzık....

    Slayer'ın şarkılarındaki müzik kalitesi, taramalar, pikarmoniler, Dave Lombardo'nun muhteşem 9 8 (sayısı değişir) lik attackları, Tom Araya'nın efsane scream vokali, Black Magic'i, Tormentor'u, Anti-christ'i, Raining Blood'u, Angel of Death'i, South of Heaven'i, Metalstorm'u, Aggressivve Perfecto'u, ve daha sayamayacağım kadar MÜZİK dolu şarkıları... sadece şunu söylüyorum:

    metale başladığım grup Slayer dı..hayatımda dinledğim en mükemmel sololar Slayer şarkılarındaydı... tabii sen soloya kuru gürültü diycek kadar bu işten anlamıyosan Nu-metal dinlemelisin, orda bol bol kuru gürültü var... ;)
  • kittie14 • 28 Temmuz 2006 23:29 • #507169
    slayer gürültümü yapıyor sence?
    bence sen duymak istediğin gibi duyuyorsun ya da o tarz müzşkten hoslanmıyorsun o kadar.. ben son derece melodik bulmaktayım..
  • tayfunfırat • 30 Temmuz 2006 13:28 • #507489
    olm saçmalamayın katır beynimi yediniz...deli bokunamı bastınız...üç kere atıp iki kere tuttular olm sizi..south of heaven gibi ders niteliğinde bir parça bir daha yapılamaz.yok anladım ben doğduğunuzda kıçınıza değilbaşınıza vurmuşlar sizin
  • rock in rio • 30 Temmuz 2006 17:52 • #507536
    bence %100 gürültü
  • lena avrıl • 30 Temmuz 2006 17:56 • #507538
    bence dinlenmese bile gürültü denmez zaten cevaplar belli dinleyenler müzik der dinlemeyenler gürültü der
  • rock in rio • 30 Temmuz 2006 19:05 • #507556
    müzikle ilgilenmeyen çok saçma benim ilgilendiğim müzik türüde gothic,metal,alternatif,rock ama slayer benim dinlediklerimin arasında değil müzikle ilgilenmeyenler gürültü yapıyor diyeemzsin angel of death i dinlediğimde müzik adına bişi hissetmedim yani dinlemedn bişi yazmadım dinlediğim kadaryla beni çekmedi o yüzden kullandığımız laflara dikkat edlim