bence %80 gurultu%20 muzık....
Slayer'ın şarkılarındaki müzik kalitesi, taramalar, pikarmoniler, Dave Lombardo'nun muhteşem 9 8 (sayısı değişir) lik attackları, Tom Araya'nın efsane scream vokali, Black Magic'i, Tormentor'u, Anti-christ'i, Raining Blood'u, Angel of Death'i, South of Heaven'i, Metalstorm'u, Aggressivve Perfecto'u, ve daha sayamayacağım kadar MÜZİK dolu şarkıları... sadece şunu söylüyorum:
metale başladığım grup Slayer dı..hayatımda dinledğim en mükemmel sololar Slayer şarkılarındaydı... tabii sen soloya kuru gürültü diycek kadar bu işten anlamıyosan Nu-metal dinlemelisin, orda bol bol kuru gürültü var... ;)