Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

slayer muzıkmı yoksa gurultumu yapıyo???

  • hendrix_18 • 15 Ocak 2006 18:43 • #492226
    bence %80 gurultu%20 muzık....
  • Vengeance • 15 Ocak 2006 18:49 • #492227
    sence hmm...
  • death_glory • 15 Ocak 2006 18:52 • #492228
    tabi tabi evet hmm evet evet kesinlikle gürültü. %100 gürültü; hatta kuru olanından... garajdaki bu gelişmeler bekçinin bize bi şakası mı acaba? hadi çıkıp bize bir niiisaan desin...
  • enough • 15 Ocak 2006 18:55 • #492229
    yok abi %80 MÜZİK %20 GüRÜLTÜ !!!bnce tabi=)
  • hiyerrapol • 15 Ocak 2006 19:07 • #492230
    senin zevkin anlamadığın şeyleri kabullenemiyo demek ki...
  • Infusion • 15 Ocak 2006 19:08 • #492231
    %200 müzikk..
  • tom696 • 15 Ocak 2006 19:15 • #492232
    -soad türkiye ye gelsin mi?
    -şu müzik mi yapıyor?
    -kime rakçı denir kime denmez?

    bu konulardan bıkmadınız mı artık sorarım size. sayenizde garaj dan tiksindim lan!
  • deathmoon • 15 Ocak 2006 21:26 • #492235
    +100
  • G-han • 15 Ocak 2006 23:39 • #492249
    slayer in tartışması mı yapılır kardeşim...
    töbe töbe
  • Nexius • 15 Ocak 2006 23:55 • #492253
    onlar müzik yapmıyor onların yaptıkları şarkı ya da müzik değildir başlı başına bir "olgudur" tıpkı pentagramın "mezarkabul" isimli olağanüstü olgusu gibi