Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

slayer muzıkmı yoksa gurultumu yapıyo???

  • baskalasım • 20 Ocak 2006 16:42 • #492473
    bu tartısmaları yapanlar belli kisiler ki erdal bilir biz bu insanların megadeth dream theater vs ye karsı cıktıgınıda biliriz ama simdi fanatikleri oldular yani bunlar sonradan gorme degisken karakterli insanlar fazla dikkate almaya degmezler
  • baskalasım • 20 Ocak 2006 17:07 • #492474
    demem o ki erdal bu mekanikle kisisel tartısmanı bole bir ortama tasıma sen ne kadar itiraz etsende bu zevk meselesi yani slayerında bi guzelligi var ama mekanikin yaptıgı baska bir sey tabi belirsiz olaraktan
  • trashtalker • 20 Ocak 2006 17:33 • #492475
    yani anlıyacagınız tartısma bosuna büyük olan kabak gibi ortada kimse ona dil uzatmasın anti parantez herkes bunların yeni çıkcak albümünü köpek gibi bekliyor garajın tümü...Ne kadar garajda herkes anti-m********* dense de...
  • hendrix_18 • 20 Ocak 2006 17:47 • #492478
    lan cbn reign ın blood nerde master of puppets nerde yollıyım ıstersen oylamaları ...ıstıyomusun..once sen deveyle pıreyı yarıstırma...
  • hendrix_18 • 20 Ocak 2006 17:51 • #492479
    lan ıt..kopek gıbı alcan ama yenı metallıca albumunu dımı.?....
  • Necrophilliac • 20 Ocak 2006 18:03 • #492480
    E tabi, iyi bir album olma ihtimali niye olmasınki, eğer kötüyse kötüdür ama, ayrıca konu her ne kadar saçmada olsa düşüncemi belirtmek isterim, Slayer birçok gruptan farklı bir ses sistemi kullanıyor kayıtlarında, Varg Vikernes'in kullandığı mikrofon tonunu onlar kayıtlarda kullanıyor, buda bazı edicek hakaret bulamadığım insanların zevklerimize gürültü demesini sağlıyor..
  • Necrophilliac • 20 Ocak 2006 18:03 • #492481
    E tabi, iyi bir album olma ihtimali niye olmasınki, eğer kötüyse kötüdür ama, ayrıca konu her ne kadar saçmada olsa düşüncemi belirtmek isterim, Slayer birçok gruptan farklı bir ses sistemi kullanıyor kayıtlarında, Varg Vikernes'in kullandığı mikrofon tonunu onlar kayıtlarda kullanıyor, buda bazı edicek hakaret bulamadığım insanların zevklerimize gürültü demesini sağlıyor..
  • mechanix • 20 Ocak 2006 18:30 • #492483
    st.anger için altınımı sattım lan parasızlıktan.sırf o albumu aliim diye.elime geçen şey teneke gibi davul tonuyla jaymz ın tıkanan vokali oldu.lars ın muhteşem fikirleriyle yürüyo artık mitalika.o adamı seven varmı acaba metal dünyasında?aslında o herifi grup arkadaşları seviomu?


    sevgilerimle! mekanik değil ama mechanix

    dave is god!
  • rickenbacker • 21 Ocak 2006 00:42 • #492507
    o yıllarda çıkan en iyi metal albumu black mi yoksa reign in blood mu?

    abicim reign in blood la black album arasında 5 yıl var el insaf!!!
  • paradigm_shift • 21 Ocak 2006 13:04 • #492511
    sene 1426.o vakitler viyanada slayer diye bir grup varmış,4 adet klavsen çalan gençten ibaret.türkler viyana kapılarına dayanınca bunları hududa yollamışlar askerlere moral versinler deyu.lakin kuşatmada çok fazla müttefik askeri telef olunca,onların etkisiz eleman olduğunu farkeden kral 8. folholoştayn bunların kazığa oturtmak suretiyle öldürtmüş.bu gençler bilmem kaç yıl sonra reankarne olup kafa s***meye dünyaya geri yollanmış,g***lerine giren kazığın açısını çıkarana kadar da burda kalacaklarmış.nıhahhahaha!!!