Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

slayer muzıkmı yoksa gurultumu yapıyo???

  • paradigm_shift • 21 Ocak 2006 13:04 • #492511
    sene 1426.o vakitler viyanada slayer diye bir grup varmış,4 adet klavsen çalan gençten ibaret.türkler viyana kapılarına dayanınca bunları hududa yollamışlar askerlere moral versinler deyu.lakin kuşatmada çok fazla müttefik askeri telef olunca,onların etkisiz eleman olduğunu farkeden kral 8. folholoştayn bunların kazığa oturtmak suretiyle öldürtmüş.bu gençler bilmem kaç yıl sonra reankarne olup kafa s***meye dünyaya geri yollanmış,g***lerine giren kazığın açısını çıkarana kadar da burda kalacaklarmış.nıhahhahaha!!!
Bu konunun tüm mesajları