Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

slayer muzıkmı yoksa gurultumu yapıyo???

  • mechanix • 20 Ocak 2006 18:30 • #492483
    st.anger için altınımı sattım lan parasızlıktan.sırf o albumu aliim diye.elime geçen şey teneke gibi davul tonuyla jaymz ın tıkanan vokali oldu.lars ın muhteşem fikirleriyle yürüyo artık mitalika.o adamı seven varmı acaba metal dünyasında?aslında o herifi grup arkadaşları seviomu?


    sevgilerimle! mekanik değil ama mechanix

    dave is god!
Bu konunun tüm mesajları