st.anger için altınımı sattım lan parasızlıktan.sırf o albumu aliim diye.elime geçen şey teneke gibi davul tonuyla jaymz ın tıkanan vokali oldu.lars ın muhteşem fikirleriyle yürüyo artık mitalika.o adamı seven varmı acaba metal dünyasında?aslında o herifi grup arkadaşları seviomu?