E tabi, iyi bir album olma ihtimali niye olmasınki, eğer kötüyse kötüdür ama, ayrıca konu her ne kadar saçmada olsa düşüncemi belirtmek isterim, Slayer birçok gruptan farklı bir ses sistemi kullanıyor kayıtlarında, Varg Vikernes'in kullandığı mikrofon tonunu onlar kayıtlarda kullanıyor, buda bazı edicek hakaret bulamadığım insanların zevklerimize gürültü demesini sağlıyor..