Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

slayer muzıkmı yoksa gurultumu yapıyo???

  • alakasızchsu • 2 Şubat 2006 20:22 • #493355
    bu topic i açan arkadaş amacın ne senin böyle gereksiz/mantıksız bir topic neden açılırki ? ilgi çekmek için ?

    slayer kendi müziğini yapıyo senin gürültü kavramına göre birçok grup gürültü yapıyo şuan..
  • _soloistdeve_ • 2 Şubat 2006 22:54 • #493361
    Taş gibide müziktir, taş gibide trashtir!!! Çalmasıda zordur dinlemeside...E tabi herkesin harcı değil....
  • wamfux • 3 Şubat 2006 17:41 • #493409
    ''saçmalık'' !!gürültüymüş !!
    ama bu konu kşiden kişiye değişir size annemin lafını aynen aktarıyorum:
    - bu gürültüde ders mi çalışılır?(bn slayer dinlerken)
  • LooP • 5 Şubat 2006 19:25 • #493536
    benim söylemek istediğim tek bir şey var.
    slayer ın bir tek şarksını bilirim ben. dead skin mask. solosu hariç çalayım bari diye oturup çalışayım dedim.
    gp5 in rse si solo kısmında uçtu, pc kilitlendi kaldı öyle.
    o zamandan beri rse ile açmadım tabı :
  • dimmuborgirfan • 30 Haziran 2006 14:48 • #502669
    Arkadaşlar böyle saçma sapan başlıklar açmayın.Bir gruba laf ediyosunuz sonra karşıdaki eleman da sizin sevdiğiniz gruba laf atıyo siz de sinirleniyosunuz kavga ortamı çıkıyo tabii.Ya arkadaşlar böyle şeylerle uğraşmayın.Ben Slayer ı çok severim mükemmel bir müzik yapıyolar bence...Onlarla büyüdüm diyebilirim.
  • easily • 30 Haziran 2006 15:22 • #502674
    sana ne diyesim geliyor, susuyorum.
  • vovin35 • 1 Temmuz 2006 20:04 • #502818
    lan nekdar lavukça bir soru slayer müzik mi yapıyor yoksa gürültü mü?? tabi ki müzik yapıyor moruk.
    sadece müzik değil düşünce,sertlik,agresiflik, özgürlük,isyan hepsi var.
    slayer gürültü yapıyorda da günümüz müziğini yapanlar çok mu iyi kaliteli müzik yapıyor..
    metal yapıyorum diye piyasada dolaşan mayhoş gruplara verilecek en güzel cevaptır.slayer.adamlar metal müziğin seyrini değiştirdi yaptıkları ortada metal camiasının taçsız kralıdır..

    BU NESİL SALYER GÖRDĞÜ İÇİN ŞANSLI BİZDEN SONRA Kİ KUŞAK BÖYLE BİR EFSANEYİ GÖREMEYECEK SLAYER GİBİ BİR EFSANE BİDAHA GELMEZ!!
    DAğılıın şimdi başlık kitlenmiştir
  • byrm_89 • 10 Temmuz 2006 19:03 • #504002
    Abi slayerın üstüne laf yok. %100 müzik
  • batuL • 10 Temmuz 2006 20:23 • #504022
    gürültü mü?!komik misin canım sen?!yaz havası çarpmış bu arkadaşı bellii=))ama olsun buda bi görüşdür,bu da bi serzeniştir,bu da bi sesleniştir,bu da bi fikrdir,bu da bi isyandır...sadece saygı duyarım!ama bu görüşe,bu seslenişe kesinlikle ama kesinlikle katılmıyorum!!!!
  • tayfunfırat • 26 Temmuz 2006 02:24 • #506621
    hendrix forumda morumda bişey yazma sen bidaha