gürültü mü?!komik misin canım sen?!yaz havası çarpmış bu arkadaşı bellii=))ama olsun buda bi görüşdür,bu da bi serzeniştir,bu da bi sesleniştir,bu da bi fikrdir,bu da bi isyandır...sadece saygı duyarım!ama bu görüşe,bu seslenişe kesinlikle ama kesinlikle katılmıyorum!!!!