Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

slayer muzıkmı yoksa gurultumu yapıyo???

  • asarneyeal • 22 Ocak 2006 21:26 • #492667
    :)
  • G-han • 23 Ocak 2006 21:53 • #492746
    slayer a da bok attınız karizma iki katına çıktı, iyi süper,çok güzeel. töbe töbe
  • MORVEÖTESİ1995 • 24 Ocak 2006 17:21 • #492809
    abi sırf yorum yapmış omak için yorum yapıyosunuz beaa!!!

    size ne ya ha müzik yapıyo ha gürültü .. (ki bence müzik)

    onlar adamakıllı müzik yapıyolar ama sizin gibiler gelip gürrültü deyip işin içinden çıkıyo!!

    bu da bi tarz ok??
    sevmiyosanız dinlemeyin..gürültü mürültü boş laf etmeyin!
  • G-han • 24 Ocak 2006 19:43 • #492815
    tam aklımdan geçenleri yazmışsın arkadaşım çok sağol..
  • hendrix_18 • 24 Ocak 2006 20:26 • #492817
    tmm lan tmm müzik yapıyo..ya tmm...
  • mechanix • 24 Ocak 2006 21:11 • #492826
    heh şöyle yola gel.....
  • -TormentoR- • 27 Ocak 2006 09:09 • #493058
    ulan kan çıkar ne demek gürültü.. allahına kadar slayeeeer laaaaaaaaan.. müzikten anlamayan öküzler!Slayer bulaşmayın bari. s*ktirin gidin popunuz la repinizle r&b nizle uraşın topunuzu uçururum lan sizin! :@:@:@
  • foetus • 27 Ocak 2006 13:52 • #493071
    Skayer'a bok atanın amına koyim ben.
    Ulan bu soru sorulur mu?
  • cehennemindibi • 2 Şubat 2006 18:25 • #493351
    Müzikle İlgilenmeyenler Tabi ki Gurultu Sayacaklar Metal Müzik Dinlemeyenlerse Ne Oldugunu Anlamaz tabi ki Hak veriyorum Ancak Slayer Temelde İyi Müzik Bilgisine Sakip Bi Grup Ve Yaptıgı Sarkıların Tablarına Notlarına Bakarsanız Nasıl Bir Müzik Yaptıgını Anlarsınız Gurultu Gelmesinin Sebebi İse belki Tonlarım Biraz Farklı Kullanuyor Sizede bU Hos Gelmiyor Olabilir Ama Sonuc Olarak %80 Gurultu Degil %90 Müzik %10 İse Ton Eksikliginden Dolayı Gurultu Sayılabilir
  • deathmoon • 2 Şubat 2006 18:52 • #493353
    hakikaten bu saçma topic fazla uzadı bence bu saçmalığa son verip yazmayalım arkadaşlar düşsün ilk sayfalardan bian önce.. allaam a slayer ın müzik yapıp yapmadıgı da tartışıldı ya daa ne denir ki..