-
:)
-
slayer a da bok attınız karizma iki katına çıktı, iyi süper,çok güzeel. töbe töbe
-
abi sırf yorum yapmış omak için yorum yapıyosunuz beaa!!!
size ne ya ha müzik yapıyo ha gürültü .. (ki bence müzik)
onlar adamakıllı müzik yapıyolar ama sizin gibiler gelip gürrültü deyip işin içinden çıkıyo!!
bu da bi tarz ok??
sevmiyosanız dinlemeyin..gürültü mürültü boş laf etmeyin!
-
tam aklımdan geçenleri yazmışsın arkadaşım çok sağol..
-
tmm lan tmm müzik yapıyo..ya tmm...
-
heh şöyle yola gel.....
-
ulan kan çıkar ne demek gürültü.. allahına kadar slayeeeer laaaaaaaaan.. müzikten anlamayan öküzler!Slayer bulaşmayın bari. s*ktirin gidin popunuz la repinizle r&b nizle uraşın topunuzu uçururum lan sizin! :@:@:@
-
Skayer'a bok atanın amına koyim ben.
Ulan bu soru sorulur mu?
-
Müzikle İlgilenmeyenler Tabi ki Gurultu Sayacaklar Metal Müzik Dinlemeyenlerse Ne Oldugunu Anlamaz tabi ki Hak veriyorum Ancak Slayer Temelde İyi Müzik Bilgisine Sakip Bi Grup Ve Yaptıgı Sarkıların Tablarına Notlarına Bakarsanız Nasıl Bir Müzik Yaptıgını Anlarsınız Gurultu Gelmesinin Sebebi İse belki Tonlarım Biraz Farklı Kullanuyor Sizede bU Hos Gelmiyor Olabilir Ama Sonuc Olarak %80 Gurultu Degil %90 Müzik %10 İse Ton Eksikliginden Dolayı Gurultu Sayılabilir
-
hakikaten bu saçma topic fazla uzadı bence bu saçmalığa son verip yazmayalım arkadaşlar düşsün ilk sayfalardan bian önce.. allaam a slayer ın müzik yapıp yapmadıgı da tartışıldı ya daa ne denir ki..