Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

slayer muzıkmı yoksa gurultumu yapıyo???

  • MORVEÖTESİ1995 • 24 Ocak 2006 17:21 • #492809
    abi sırf yorum yapmış omak için yorum yapıyosunuz beaa!!!

    size ne ya ha müzik yapıyo ha gürültü .. (ki bence müzik)

    onlar adamakıllı müzik yapıyolar ama sizin gibiler gelip gürrültü deyip işin içinden çıkıyo!!

    bu da bi tarz ok??
    sevmiyosanız dinlemeyin..gürültü mürültü boş laf etmeyin!
Bu konunun tüm mesajları