Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

slayer muzıkmı yoksa gurultumu yapıyo???

  • Necrophilliac • 21 Ocak 2006 16:45 • #492525
    Küfür edesim geldi.
  • mechanix • 21 Ocak 2006 20:24 • #492538
    al bendende o kadar.ne komik şey bu paradigm_shift.
  • the_TW_named • 21 Ocak 2006 20:46 • #492541
    fifty fifty bence


    --------tweeder--------
  • therionn • 22 Ocak 2006 07:22 • #492590
    slayer her şeyi yapabilir. yemek,kardan adam,kaka,kek..ooo çok yapar daha ama işte belli etmiyo.istese hem çocuk hem kariyer yapar slayer. bir de "slayer müzikmi yoksa gürültümü yapıyo" diye bir konu vardır ki "mi eki ayrı yazılır" demek istiyorum ben buna.
  • trashtalker • 22 Ocak 2006 11:33 • #492615
    Böyle 2. 3. sınıf espirilerle tebessüm ettirdiniz bizi sağolun.Therion da tek 'n' ile galiba?
  • therionn • 22 Ocak 2006 11:38 • #492616
    huuhh evet tek n, ya ya komik işte:)
  • asarneyeal • 22 Ocak 2006 12:02 • #492617
    olmaas be aga yapma ezdin sende adamları..
  • hendrix_18 • 22 Ocak 2006 14:57 • #492623
    ulan o album cıkınca 3 ay gece gunduz onu dınledın lan ınat yapma bana burda...
  • uNkNowN1907 • 22 Ocak 2006 21:05 • #492659
    naptınız ya dünyanın en köklü gruplarından birine neler söylyosunuz yuh artık!!! 83 yılından bu yana biçok iyi albüm yapmış bi gruba bunlar söylenmez!!!
  • mechanix • 22 Ocak 2006 21:17 • #492664
    hadi ordan.83 ten 91 e diye düzelt istersen