-
Küfür edesim geldi.
-
al bendende o kadar.ne komik şey bu paradigm_shift.
-
fifty fifty bence
--------tweeder--------
-
slayer her şeyi yapabilir. yemek,kardan adam,kaka,kek..ooo çok yapar daha ama işte belli etmiyo.istese hem çocuk hem kariyer yapar slayer. bir de "slayer müzikmi yoksa gürültümü yapıyo" diye bir konu vardır ki "mi eki ayrı yazılır" demek istiyorum ben buna.
-
Böyle 2. 3. sınıf espirilerle tebessüm ettirdiniz bizi sağolun.Therion da tek 'n' ile galiba?
-
huuhh evet tek n, ya ya komik işte:)
-
olmaas be aga yapma ezdin sende adamları..
-
ulan o album cıkınca 3 ay gece gunduz onu dınledın lan ınat yapma bana burda...
-
naptınız ya dünyanın en köklü gruplarından birine neler söylyosunuz yuh artık!!! 83 yılından bu yana biçok iyi albüm yapmış bi gruba bunlar söylenmez!!!
-
hadi ordan.83 ten 91 e diye düzelt istersen