Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

slayer muzıkmı yoksa gurultumu yapıyo???

  • dimmuborgirfan • 30 Haziran 2006 14:48 • #502669
    Arkadaşlar böyle saçma sapan başlıklar açmayın.Bir gruba laf ediyosunuz sonra karşıdaki eleman da sizin sevdiğiniz gruba laf atıyo siz de sinirleniyosunuz kavga ortamı çıkıyo tabii.Ya arkadaşlar böyle şeylerle uğraşmayın.Ben Slayer ı çok severim mükemmel bir müzik yapıyolar bence...Onlarla büyüdüm diyebilirim.
Bu konunun tüm mesajları