Arkadaşlar böyle saçma sapan başlıklar açmayın.Bir gruba laf ediyosunuz sonra karşıdaki eleman da sizin sevdiğiniz gruba laf atıyo siz de sinirleniyosunuz kavga ortamı çıkıyo tabii.Ya arkadaşlar böyle şeylerle uğraşmayın.Ben Slayer ı çok severim mükemmel bir müzik yapıyolar bence...Onlarla büyüdüm diyebilirim.