Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

slayer muzıkmı yoksa gurultumu yapıyo???

  • LooP • 5 Şubat 2006 19:25 • #493536
    benim söylemek istediğim tek bir şey var.
    slayer ın bir tek şarksını bilirim ben. dead skin mask. solosu hariç çalayım bari diye oturup çalışayım dedim.
    gp5 in rse si solo kısmında uçtu, pc kilitlendi kaldı öyle.
    o zamandan beri rse ile açmadım tabı :
Bu konunun tüm mesajları