benim söylemek istediğim tek bir şey var.
slayer ın bir tek şarksını bilirim ben. dead skin mask. solosu hariç çalayım bari diye oturup çalışayım dedim.
gp5 in rse si solo kısmında uçtu, pc kilitlendi kaldı öyle.
o zamandan beri rse ile açmadım tabı :