müzikle ilgilenmeyen çok saçma benim ilgilendiğim müzik türüde gothic,metal,alternatif,rock ama slayer benim dinlediklerimin arasında değil müzikle ilgilenmeyenler gürültü yapıyor diyeemzsin angel of death i dinlediğimde müzik adına bişi hissetmedim yani dinlemedn bişi yazmadım dinlediğim kadaryla beni çekmedi o yüzden kullandığımız laflara dikkat edlim