:D:D:D
bi ara başka bi laf bul lan!
black albummuş...
o yıllarda çıkan en iyi metal albumu black mi yoksa reign in blood mu?
ama sen reign in blood u nerden bilcenki.sözde ben emzik ararken sen bunları dinliyodun.
istersen bi topic de reign in blood la ilgili açta al yine ağzının payını:D
metallicanın yeni albumunude görcez.avrille düet falan yapmasınlarda...
slayerda çıkarcak olm yeni album.kan yağacak yine gökten kann.........
hadi bakalım.şimdi git black album kaç satmıştan başka savunma laflarıda bul:D