Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

slayer muzıkmı yoksa gurultumu yapıyo???

  • mechanix • 20 Ocak 2006 14:53 • #492467
    :D:D:D
    bi ara başka bi laf bul lan!
    black albummuş...
    o yıllarda çıkan en iyi metal albumu black mi yoksa reign in blood mu?
    ama sen reign in blood u nerden bilcenki.sözde ben emzik ararken sen bunları dinliyodun.
    istersen bi topic de reign in blood la ilgili açta al yine ağzının payını:D
    metallicanın yeni albumunude görcez.avrille düet falan yapmasınlarda...
    slayerda çıkarcak olm yeni album.kan yağacak yine gökten kann.........
    hadi bakalım.şimdi git black album kaç satmıştan başka savunma laflarıda bul:D
Bu konunun tüm mesajları