Nedir ya Slayer müzik mi yapıyor? Duman müzik mi yapıyor?
Tamam ben de bu iki gruba bayılmıyorum ama ikisi de kendi alanlarında müzik adına birşeyler yapıyorlar.Sevenleri destekleyenleri oldugu gibi, begenmeyenler, müziklerinden haz etmeyenler de olabilir; ama bu onların müzik adına birşeyler yapmadığı anlamına gelmez!!!
Beğenmiyorsanız da dinlemeyin, başlık falan açmayın dinleyene de karışmayın...Battı mı Slayer,Duman durduk yerde???