Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Arkadaşlar nedir bu konu başlıkları ya "Bilmemkim müzik mi yapıyor?"

  • ThErİoN • 20 Ocak 2006 01:27 • #492446
    ANLAYAMIYORUM?!?!

    Nedir ya Slayer müzik mi yapıyor? Duman müzik mi yapıyor?
    Tamam ben de bu iki gruba bayılmıyorum ama ikisi de kendi alanlarında müzik adına birşeyler yapıyorlar.Sevenleri destekleyenleri oldugu gibi, begenmeyenler, müziklerinden haz etmeyenler de olabilir; ama bu onların müzik adına birşeyler yapmadığı anlamına gelmez!!!

    Beğenmiyorsanız da dinlemeyin, başlık falan açmayın dinleyene de karışmayın...Battı mı Slayer,Duman durduk yerde???
  • dexter_holland • 20 Ocak 2006 18:49 • #492487
    Arkadaşlar nedir bu konu başlıkları ya

    Katılıyorum.
    Aynı şey ne yazık ki pop ve rap müzisyenleri için de geçerli. Sanatçıları hele de müzik türlerini kötülemekten başka konuşulacak bir sürü konu var ortada. Ama yok şunlar bunlar öaenti mi?, yok pop ve rap batsın gibi 12 yaşın altı zekalara hitap eden konulardan başka konuşacak konumuz yok gibi. Ne zaman başkalarının düşüncelerine ve zevklerine saygı duymayı öğreneceğiz ki?
  • sönmez • 20 Ocak 2006 19:23 • #492490
    Arkadaşlar nedir bu konu başlıkları ya

    Haklısın ne diyim...
  • josf_in • 20 Ocak 2006 19:52 • #492494
    Arkadaşlar nedir bu konu başlıkları ya

    o zaman değiştirelim

    slayer müzi yapmıyor mu? duman müzik yapmıyor mu?

    kehkeh:)
  • ThErİoN • 20 Ocak 2006 22:21 • #492497
    Arkadaşlar nedir bu konu başlıkları ya

    o zaman değiştirelim

    slayer müzi yapmıyor mu? duman müzik yapmıyor mu?

    kehkeh:)



    Alın bi örnek daha yok yorum falan yapamıyorum artık...
    Bu forum ne forumu? Müzik, o zaman müzik adına, müzikle alakalı konulardan konuşalım.Konuların müzikten saptıgını görünce de bu başlıgı açma ihtiyacını duydum ve her daim müziğe önem veren biri olarak ciddi birşey sordum? Ama senin yazdıgın cevaba bak.

    Adamakıllı bi yorum yapamayacaksan veya yazabileceğin bir görüşün yoksa sus birşey yazma forumu da kirletme bu şekilde, yazmış olmak için yazma!!!
  • Nofx • 20 Ocak 2006 23:27 • #492500
    Arkadaşlar nedir bu konu başlıkları ya

    herkes istediğini eleştirmekte serbesttir..Bu tartışılır.

    Mesela sende çok gazsın...
  • josf_in • 20 Ocak 2006 23:31 • #492501
    Arkadaşlar nedir bu konu başlıkları ya

    forum mu kalmış ortalıkta...nerde hani nerde pardon gözlüklerimi takmam lazım...ee yine bişey değişmedi
  • hiyerrapol • 20 Ocak 2006 23:39 • #492503
    Arkadaşlar nedir bu konu başlıkları ya

    müzik forumu altında bilmem kim müzik mi yapıyor denmesi normal bence. o dediğin başlık o topluluğun müzik yapıp yapmadığını işliyo.

    başlıklar normal aslında sadece içerikleri yanlış, düzgün bi şekilde eleştirilmiyor. bence bütün sorun bu. hatta bana göre sen de yanlış bi başlık açmışsın, başlıklara değil yanlış yorumlar yazanlara kızmalısın...
  • rickenbacker • 21 Ocak 2006 00:38 • #492505
    Arkadaşlar nedir bu konu başlıkları ya

    gerçektende bazı konuların kimseye yararı yok
  • grungeforever • 21 Ocak 2006 14:58 • #492513
    Arkadaşlar nedir bu konu başlıkları ya

    Dedim ya
    Garaj Geyik Birimi