Katılıyorum.
Aynı şey ne yazık ki pop ve rap müzisyenleri için de geçerli. Sanatçıları hele de müzik türlerini kötülemekten başka konuşulacak bir sürü konu var ortada. Ama yok şunlar bunlar öaenti mi?, yok pop ve rap batsın gibi 12 yaşın altı zekalara hitap eden konulardan başka konuşacak konumuz yok gibi. Ne zaman başkalarının düşüncelerine ve zevklerine saygı duymayı öğreneceğiz ki?