Ben de Özkan Uğur'un konserlerde abuk subuk sesler çıkarmasını seviyorum. Harbiye'deki bi konserlerinde seyirciler o sesleri çıkaramıyo diye küstüm ayağına yatmıştı, yarılmıştık gülmekten :D Ya bi de üçü birden çok yetenekli insanlar. Müzik haricinde de çok başarılılar (mesela oyunculuklarıyla).