Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Veeeeeeeeeeeeee M.F.Ö ne düşünüyorsunuz üstadlar hakkında??

  • da hui • 3 Şubat 2006 12:43 • #493395
    Ben de Özkan Uğur'un konserlerde abuk subuk sesler çıkarmasını seviyorum. Harbiye'deki bi konserlerinde seyirciler o sesleri çıkaramıyo diye küstüm ayağına yatmıştı, yarılmıştık gülmekten :D Ya bi de üçü birden çok yetenekli insanlar. Müzik haricinde de çok başarılılar (mesela oyunculuklarıyla).
Bu konunun tüm mesajları