Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Veeeeeeeeeeeeee M.F.Ö ne düşünüyorsunuz üstadlar hakkında??

  • da hui • 3 Şubat 2006 12:43 • #493395
    Ben de Özkan Uğur'un konserlerde abuk subuk sesler çıkarmasını seviyorum. Harbiye'deki bi konserlerinde seyirciler o sesleri çıkaramıyo diye küstüm ayağına yatmıştı, yarılmıştık gülmekten :D Ya bi de üçü birden çok yetenekli insanlar. Müzik haricinde de çok başarılılar (mesela oyunculuklarıyla).
  • violoncellist • 12 Şubat 2006 10:16 • #493883
    zaten özkan konservatuar tiyatro bölümünü bitirdi yani oyunculuk ana sanat dalı. ama diğerleri de en az onun kadar başarılılar oyunculuk konusunda. ve tabi ki özkan da müzik konusunda en az diğerleri kadar mükemmel. sizi bilmem ama ben bu adamları son derece kaliteli buluyorum. özellikle de bir şarkı söylediği için kendini türkiyenin hatta 'dünyanın' starı ilan etmek gibi iddialı davranışlarda bulunan arkadaşların bölünerek çoğaldığı şu günlerde...(!) :)
  • nefretimsin • 12 Şubat 2006 10:45 • #493886
    haklısın yaa bence de çok kaliteli adamlar.. ben bitiyorum açıkcası..