Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Veeeeeeeeeeeeee M.F.Ö ne düşünüyorsunuz üstadlar hakkında??

  • violoncellist • 12 Şubat 2006 10:16 • #493883
    zaten özkan konservatuar tiyatro bölümünü bitirdi yani oyunculuk ana sanat dalı. ama diğerleri de en az onun kadar başarılılar oyunculuk konusunda. ve tabi ki özkan da müzik konusunda en az diğerleri kadar mükemmel. sizi bilmem ama ben bu adamları son derece kaliteli buluyorum. özellikle de bir şarkı söylediği için kendini türkiyenin hatta 'dünyanın' starı ilan etmek gibi iddialı davranışlarda bulunan arkadaşların bölünerek çoğaldığı şu günlerde...(!) :)
Bu konunun tüm mesajları