arkadaşlar ya atv'de acayip geyik bi program yapmışlar zaten banu alkanla pskopat bi herifin reality show'u...kanalları gezerken kuşum aydının programına takıldım baya geyikti izlemenizi tavsiye ederim..herif banu alkana manda gibi olmuşsun be kadın tarzı bişeyler söylüyo banunun cevap süper:
"mandaların en güzeliyim ben"
bi insan kendini bu kadar mı rezil eder lan
albüm çıksa ben alırım şahsen fanıyımdır kendisinin:))
geyik bi yana o hatunun ciddi ciddi fanları vardır heralde.yoksa nassı bu kadar gündemde olsun??