Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

banu alkan albüm çıkarsa kaç adet satar

  • KOLA punk rock • 21 Ocak 2006 17:39 • #492532
    şu aralar çok gündemde olan banu alkan eğer albüm çıkarırsa kaç adet satar?_
  • the_TW_named • 21 Ocak 2006 17:53 • #492533
    onun albümü yokmuydu zaten :S


    --------tweeder--------
  • sönmez • 21 Ocak 2006 18:44 • #492535
    Albüm kapagına bağlı bence
    zuhaha =)
  • Remy • 22 Ocak 2006 01:15 • #492567
    geyiklerin yeni adresi atv olmalı:)

    arkadaşlar ya atv'de acayip geyik bi program yapmışlar zaten banu alkanla pskopat bi herifin reality show'u...kanalları gezerken kuşum aydının programına takıldım baya geyikti izlemenizi tavsiye ederim..herif banu alkana manda gibi olmuşsun be kadın tarzı bişeyler söylüyo banunun cevap süper:
    "mandaların en güzeliyim ben"

    bi insan kendini bu kadar mı rezil eder lan

    albüm çıksa ben alırım şahsen fanıyımdır kendisinin:))
    geyik bi yana o hatunun ciddi ciddi fanları vardır heralde.yoksa nassı bu kadar gündemde olsun??
  • josf_in • 22 Ocak 2006 01:49 • #492571
    geyiklerin yeni adresi atv olmalı:)

    gündemde olması için onun fana ihtiyacı yok...
  • paradigm_shift • 22 Ocak 2006 06:41 • #492582
    geyiklerin yeni adresi atv olmalı:)

    hmm.bakalım senin yaş kaç KOLA punk rock...22 diyo..banu alkan da 45 desek,o zaman (45x22)/(45+22)=14.776...15 tane satar derim ben...
  • 2ve4 • 22 Ocak 2006 17:34 • #492637
    geyiklerin yeni adresi atv olmalı:)

    ben alırım
  • evanist • 22 Ocak 2006 23:06 • #492676
    geyiklerin yeni adresi atv olmalı:)

    muhahah
    gündemde çnkü insanlar onu izlerken stres atıp gülüyo!!!
    hem ben o ikisinin de belli bi miktarda para aldıklarını düşünüyorum yoksa bunlar gerçekten insan değiller... misal bi kaç replik:
    Banu:Gel sarılayım sana
    Murat:Ya git şuradan
    Banu:Canım benim
    Murat:Canın çıksın
  • lal_44 • 23 Ocak 2006 19:41 • #492728
    geyiklerin yeni adresi atv olmalı:)

    Beyaz orkide şarkısını söyleyen başka bi kızmış Beyazın Showunda biraz kendisi okudu süperdi,çok komikler ikisi,gülmek isteyenler seğredebilirler süper matrax... Murat Taşdemir:kaç kilosun sen? Banu Alkan:6 kilo fazlam var.Murat Taşdemir:senin 6 kilo fazlan sadece göğüslerinde var ...
  • TheCanMeButThe • 23 Ocak 2006 19:48 • #492730
    geyiklerin yeni adresi atv olmalı:)

    çıkartsın ben seyrederim