-
geyiklerin yeni adresi atv olmalı:)
Müzik dinlemek istemiyorsan dinlemek yerine seyredersin
-
geyiklerin yeni adresi atv olmalı:)
iğrençliğin yüzsüzlüğün sahteliğin adresi başka hiçbişey diyemiyorum!!!
-
geyiklerin yeni adresi atv olmalı:)
Konuyu saptırmak gibi olmasın ama bu repliği yazıyım dedim...
B-Murat ama pilim bitiyo benim(mikrofonu kastederek)
M-SEnin pilin zaten yıllar önce bitti
B-Aaa pilim bitmedi yeterki pili yerine takıcak biri olsun:)
M-Hazır mı yuva?
B-ooooo her zaman hazır...
-
ilk ben alcam:S en büyük fanıyım kendisinin:P:P
abooo ne diyorum ben yaa:S
-
13 tane satsın nihahaha! :)
-
wallah cok iyi satar yaa .... neden ama [cıkarttı albümü kendi alırda ondaN ancak öyle satar]... =)=)=)
-
geyiklerin yeni adresi atv olmalı:)
ehee super valla bence coq iyi stres atıyorum ben bole gec kasısına kadının her hareketı olay abicim ehueheueheu:)))))
-
halka hitap ediyo. önü açık baya sallar ortalığı:)
-
kaset diğil klip çekse satmayan klibi kalmaz:P
-
2 tane satar.Birini Banu Alkan alır.Diğerini ise Banu Alkan alır.