Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

banu alkan albüm çıkarsa kaç adet satar

  • lal_44 • 23 Ocak 2006 20:01 • #492733
    geyiklerin yeni adresi atv olmalı:)

    Müzik dinlemek istemiyorsan dinlemek yerine seyredersin
  • DaRK dEviL • 24 Ocak 2006 16:19 • #492804
    geyiklerin yeni adresi atv olmalı:)

    iğrençliğin yüzsüzlüğün sahteliğin adresi başka hiçbişey diyemiyorum!!!
  • CaFeiN • 24 Ocak 2006 20:25 • #492816
    geyiklerin yeni adresi atv olmalı:)

    Konuyu saptırmak gibi olmasın ama bu repliği yazıyım dedim...

    B-Murat ama pilim bitiyo benim(mikrofonu kastederek)
    M-SEnin pilin zaten yıllar önce bitti
    B-Aaa pilim bitmedi yeterki pili yerine takıcak biri olsun:)
    M-Hazır mı yuva?
    B-ooooo her zaman hazır...
  • deli forever • 26 Ocak 2006 14:12 • #492996
    ilk ben alcam:S en büyük fanıyım kendisinin:P:P
    abooo ne diyorum ben yaa:S
  • NefesAL • 26 Ocak 2006 19:48 • #493023
    13 tane satsın nihahaha! :)
  • nectar • 27 Ocak 2006 02:46 • #493053
    wallah cok iyi satar yaa .... neden ama [cıkarttı albümü kendi alırda ondaN ancak öyle satar]... =)=)=)
  • queenofshadow • 27 Ocak 2006 05:00 • #493056
    geyiklerin yeni adresi atv olmalı:)

    ehee super valla bence coq iyi stres atıyorum ben bole gec kasısına kadının her hareketı olay abicim ehueheueheu:)))))
  • new_pumkngs12 • 27 Ocak 2006 09:30 • #493060
    halka hitap ediyo. önü açık baya sallar ortalığı:)
  • asarneyeal • 27 Ocak 2006 11:30 • #493063
    kaset diğil klip çekse satmayan klibi kalmaz:P
  • CaFeiN • 27 Ocak 2006 13:11 • #493067
    2 tane satar.Birini Banu Alkan alır.Diğerini ise Banu Alkan alır.