Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

banu alkan albüm çıkarsa kaç adet satar

  • foetus • 27 Ocak 2006 14:23 • #493083
    banu alkan ve albümi hiç sikimde değil.
  • MaLKoCH • 27 Ocak 2006 14:34 • #493084
    Eski patronu Kadir Tapucunun zamanında söylediğine göre Banu Alkan'ın Neremi Neremi albumu -içinde Birgün beni arzularsan Gel diye bi şarkıda vardı hatta klibinde de Murat Taşdemirle beraber havuz da öpüşüyorlardı da- 50 satmıştı. Evet o albüm 50 satmıştı bunun üzerine Kadir Tapucu o albümü Taksim Meydanında bedava dağıtmış Banu Alkanla olan sözleşmelerini feshetmiş bu da yetmezmiş gibi zavallı kadının geri vokal kullanılmayan ve bilgisayarda düzeltilmemiş olan kayıtlarını tüm basın mensublarına dolayısıyla tüm türkiye'ye dinletmişti. Biz de bu sayede dünyanın duyup duyabileceği en geniş oktavlı sesin en duru halini de dinlemiş olduk.
  • mor_ve _ötesi • 1 Şubat 2006 02:04 • #493270
    128109849029837492178 tane satar..Çünkü bizim her şeye inanan insancıklarımız garip durumlarla insanların gözünü boyayıp, aptal görünüp aslında akıllı olanların yapmacık tartışmalarını, gündeme gelme çabalarını o kadar kolay gerçek kabul edip sazanlayabiliyor ki daha çoook gelir bunlar başımıza..Banu Alkanın aslında sahte olan aşkından bana ne!Ben onun saçma ve küçük düşürücü hallerini görünce neden onun gidip kasedini alayım?Neden tüm tv programlarında banu alkan için telin başında sabahlayıp tel düşünce banu alkanın hayatını sorgulayayım!BANA NE KARDEŞİM! Enayi değil kimse onların hepsi yap-ma-cık!Ama gel de bunu halka söyle kolaysa..Bi rock, metal adam akıılı müzik yapan kendini bilen albümün satış sayısına bak, bir de böyle gündeme gelip kamyoncuarca dinlenen albümlerin satış sayısına..Çook haksızlık çook..
  • likablegirl • 1 Şubat 2006 12:48 • #493280
    Satcağı kesin... Bırakın dinleyen dinlesin yaa bize ne banu dan ve onun rezaletlerinden. öff
  • forsytia • 1 Şubat 2006 23:31 • #493303
    umrumda değil ne hali varsa görsün
  • HilalCobainNSF • 2 Şubat 2006 00:41 • #493304
    VALLA ÇIKARDIĞI ALBÜMÜ SADECE GÖT VERDİKLERİ ALSA BİLE KESİN REKOR KIRAR!!!

    HEUHEUHEEHEH
  • sönmez • 2 Şubat 2006 00:55 • #493305
    satamaz !!!

    izin vermiyorum

    gitsin ses tellerini aldırsın belki ozaman

    olur..


    =)
  • mor_ve _ötesi • 2 Şubat 2006 02:16 • #493311
    onun ses teli var mı?:D
  • greeneyadman06 • 2 Şubat 2006 10:37 • #493322
    Satma olasılığı var mı ? Bir gün beni arzularsaaaan geaall
  • isis_derya • 2 Şubat 2006 18:23 • #493350
    bnce de satma olasılıı yok :D ıyk direk intihar etse ya da sesini sonsuza kadr kıstırsa falan sesi soluu çıkmasa hayırlı bi iş yapmış olur uğraşmasın kaset falan :D :D