Paradigm_shift, el ele çocukları ben böyle küçükken bir üst komşumuz vardı o bestelemişti. Şimdiki aklım olsa herhalde adamdan bütün gün müzik dersi alırdım. Eski günlere götürdün beni =)
Neyse,Kurban'ın Sert albümünden birşeyler dinlerdim. Şarkılar güzel olduğundan falan değil (yani şarkılar güzel de neden o değil) hayatımın ennnn güzel günlerini anımsattığı için.