Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10 dk..sonra olcek olsaydınız hangı sarkıyı dınlerdınız...?

  • dexter_holland • 22 Ocak 2006 17:41 • #492641
    Paradigm_shift, el ele çocukları ben böyle küçükken bir üst komşumuz vardı o bestelemişti. Şimdiki aklım olsa herhalde adamdan bütün gün müzik dersi alırdım. Eski günlere götürdün beni =)
    Neyse,Kurban'ın Sert albümünden birşeyler dinlerdim. Şarkılar güzel olduğundan falan değil (yani şarkılar güzel de neden o değil) hayatımın ennnn güzel günlerini anımsattığı için.
Bu konunun tüm mesajları