Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10 dk..sonra olcek olsaydınız hangı sarkıyı dınlerdınız...?

  • scout17 • 22 Ocak 2006 03:32 • #492577
    ibrahim tatlıses yolun sonu görünüyor...dalga geçmiyorum ...ilk topici gördüm o aklıma geldi...gerçekten sağlam şarkıdır bilmeyenlere...
  • therionn • 22 Ocak 2006 06:34 • #492578
    katinanın elinde makası
  • paradigm_shift • 22 Ocak 2006 06:37 • #492579
    el ele el ele verin çocuklar
  • Necrophilliac • 22 Ocak 2006 09:57 • #492612
    Destruction - Curse The Gods, bilmem anlatabildim mi?
  • mkcervy • 22 Ocak 2006 16:03 • #492625
    jason becker - altitudes

    not: DT - change of seasons demek isterdim ama 23 dakika...heheehe :P
  • Noryth Aquanum • 22 Ocak 2006 16:40 • #492631
    Kıredıl - I Will Fly In 10 Minutes
  • rockci_kiz • 22 Ocak 2006 17:13 • #492633
    vallah muzik dinlermiyim bilmem ama dinlersem dumandan haberin yok ölüyorum olurudu ama mutlaka türkce bir sey olmasi gerek. Orhan gencebaydan batsin bu dünyayida dinleyenilirdim.
  • dexter_holland • 22 Ocak 2006 17:41 • #492641
    Paradigm_shift, el ele çocukları ben böyle küçükken bir üst komşumuz vardı o bestelemişti. Şimdiki aklım olsa herhalde adamdan bütün gün müzik dersi alırdım. Eski günlere götürdün beni =)
    Neyse,Kurban'ın Sert albümünden birşeyler dinlerdim. Şarkılar güzel olduğundan falan değil (yani şarkılar güzel de neden o değil) hayatımın ennnn güzel günlerini anımsattığı için.
  • uNkNowN1907 • 22 Ocak 2006 21:01 • #492658
    en cok sevdigim sarkıyı son kez dinlerdim:
    pentagram-lions in a cage
  • trashtalker • 22 Ocak 2006 21:08 • #492661
    orion