İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
10 dk..sonra olcek olsaydınız hangı sarkıyı dınlerdınız...?
lal_44
• 23 Ocak 2006 20:07 •
#492735
Teoman:güzel bir gün...
jubei
• 24 Ocak 2006 05:55 •
#492784
o anda şarkı dinlemeyi düşünemez kimse..öleceksin yahu 10 dakka sora..du bi şarkı dinleyeyim de şekilli olsun öyle öleyim..kandırmışlar seni yok öyle bişe..
sönmez
• 24 Ocak 2006 06:36 •
#492785
Kaç olum kaç..
ölecen 10 dakka daha durursan
ne müziği... :)
ga ga
• 24 Ocak 2006 12:56 •
#492787
herhalde en anlamlısı queen who wants to live forever olurdu... on dakka sonra ölecem niye anlam arıyosam
Too_ChEE
• 24 Ocak 2006 16:08 •
#492799
valla yaşamanın güzellikleri ile ilgili bir şarkı dinlemiyeceğim kesin ama dışında herşeyi dinlerim...
drumpici
• 24 Ocak 2006 16:09 •
#492800
cem köksal kalbim bombos
drumpici
• 24 Ocak 2006 16:09 •
#492801
cem köksal kalbim bombos
MORVEÖTESİ1995
• 24 Ocak 2006 17:05 •
#492807
death-------voice of the soul
Be-Ce
• 24 Ocak 2006 21:17 •
#492833
Sigur Ros svefn-g-englar 10 dk şarkı zaten.
idilogoss
• 25 Ocak 2006 12:53 •
#492875
serdar öztop-sensiz olmuyor
«
1
2
3
4
5
»