Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10 dk..sonra olcek olsaydınız hangı sarkıyı dınlerdınız...?

  • lal_44 • 23 Ocak 2006 20:07 • #492735
    Teoman:güzel bir gün...
  • jubei • 24 Ocak 2006 05:55 • #492784
    o anda şarkı dinlemeyi düşünemez kimse..öleceksin yahu 10 dakka sora..du bi şarkı dinleyeyim de şekilli olsun öyle öleyim..kandırmışlar seni yok öyle bişe..
  • sönmez • 24 Ocak 2006 06:36 • #492785
    Kaç olum kaç..
    ölecen 10 dakka daha durursan
    ne müziği... :)
  • ga ga • 24 Ocak 2006 12:56 • #492787
    herhalde en anlamlısı queen who wants to live forever olurdu... on dakka sonra ölecem niye anlam arıyosam
  • Too_ChEE • 24 Ocak 2006 16:08 • #492799
    valla yaşamanın güzellikleri ile ilgili bir şarkı dinlemiyeceğim kesin ama dışında herşeyi dinlerim...
  • drumpici • 24 Ocak 2006 16:09 • #492800
    cem köksal kalbim bombos
  • drumpici • 24 Ocak 2006 16:09 • #492801
    cem köksal kalbim bombos
  • MORVEÖTESİ1995 • 24 Ocak 2006 17:05 • #492807
    death-------voice of the soul
  • Be-Ce • 24 Ocak 2006 21:17 • #492833
    Sigur Ros svefn-g-englar 10 dk şarkı zaten.
  • idilogoss • 25 Ocak 2006 12:53 • #492875
    serdar öztop-sensiz olmuyor