Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10 dk..sonra olcek olsaydınız hangı sarkıyı dınlerdınız...?

  • amy_jano • 25 Ocak 2006 13:48 • #492877
    hmm 10 dk içindi
    kurban-yine
    metallica-master of puppets
    muse-my plug in baby
    nirvana-smells like teen spirits
    evanescence-her hangi bir şarkısı, hepsi uygun benim için
    10 dk yeter mi bilmem ama, bunlar favorilerim
  • foetus • 27 Ocak 2006 14:17 • #493081
    Burzum-Burzum
  • cehennemindibi • 2 Şubat 2006 18:00 • #493349
    Türklerden Bülent Ortacgil-Anlamsız
    Yabancılardan Cradle Of Filth-The Black Godess Risess
  • crazy stranger • 2 Şubat 2006 21:15 • #493356
    Kesinlikle THE DOORS olurdu ve doors'un The End(beni kendimden geçiriyor) veya Crystal Ship dinlerdim......
  • legendarymeta • 3 Şubat 2006 00:50 • #493372
    yerli kurban-cennet
    yabancı cradle of filth-nymphetamine ve nymphetamine overdose
    anathema-one last goodbye(manyak giderdi heral)
    opeth-the funeral portrait(manyak oldu be)
  • klavyeci • 3 Şubat 2006 02:06 • #493383
    makber
  • baskalasım • 3 Şubat 2006 16:17 • #493406
    In Flames-Dead End
    In Flames-Take this life
    In Flames-Man made god
    10 dk yi biraz geçiyo ama olsun.
  • greeneyadman06 • 3 Şubat 2006 18:35 • #493411
    Şebnem Ferah tan mayın tarlasını dinlerdim..
  • BassPunQ • 4 Şubat 2006 00:16 • #493423
    Yavuz çetin- sadece senin olmak istedim
    kargo-yıllar sonra
    anathema-angelica

    sanırım 10 dk yı biraz aşar ama artık dinleyebildiğimiz kadar