Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10 dk..sonra olcek olsaydınız hangı sarkıyı dınlerdınız...?

  • BassPunQ • 4 Şubat 2006 00:16 • #493423
    Yavuz çetin- sadece senin olmak istedim
    kargo-yıllar sonra
    anathema-angelica

    sanırım 10 dk yı biraz aşar ama artık dinleyebildiğimiz kadar
Bu konunun tüm mesajları