Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10 dk..sonra olcek olsaydınız hangı sarkıyı dınlerdınız...?

  • legendarymeta • 3 Şubat 2006 00:50 • #493372
    yerli kurban-cennet
    yabancı cradle of filth-nymphetamine ve nymphetamine overdose
    anathema-one last goodbye(manyak giderdi heral)
    opeth-the funeral portrait(manyak oldu be)
Bu konunun tüm mesajları