Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10 dk..sonra olcek olsaydınız hangı sarkıyı dınlerdınız...?

  • violoncellist • 22 Ocak 2006 23:22 • #492681
    Majörler tükendi, minörlere yolculuk
    Buselik makamina...

    MFÖ
  • rickenbacker • 22 Ocak 2006 23:51 • #492684
    to live is to d i e

    10 saniye sonra da ölmüş olurum ...

    ya da ave satani

    nıhhhahahaha
  • oblivion-ocean • 23 Ocak 2006 02:01 • #492688
    björk-i've seen it all..
  • sönmez • 23 Ocak 2006 04:05 • #492696
    Fatih Erdemci -- Ben ölmeden önce
  • PredatorLite • 23 Ocak 2006 08:27 • #492698
    Şebnem Ferah la Polad Bülbüloğlu nun düeti vardı ya Gel Ey Seher...
    Kesin onu dinlerdim...
    Ama ben ölmesem iyi, yani sadece ben değil hiçbiriniz ölmeyin...
    Boşverin ölümü mölümü...
    alla ala...
  • mavianahtar • 23 Ocak 2006 14:53 • #492706
    BJÖRK----- PAGAN POETRY
  • gokcen • 23 Ocak 2006 14:54 • #492707
    yusuf islam-affet günahları yarab
  • hendrix_18 • 23 Ocak 2006 19:19 • #492725
    ılle cıkıntılık yapcanız yanı...
  • berry88 • 23 Ocak 2006 19:40 • #492727
    şebo-Yağmurlar

    audioslave-Like a stone

    kazım koyuncu-Ben

    metallica-Fade to black

    koRn-Blind(ölürken kafa sallarım)

    cranberries-No need to argue

    cranberries-Daffodil laments

    bunlardan biri olabilir...
  • TheCanMeButThe • 23 Ocak 2006 19:46 • #492729
    hi s2m