Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10 dk..sonra olcek olsaydınız hangı sarkıyı dınlerdınız...?

  • PredatorLite • 23 Ocak 2006 08:27 • #492698
    Şebnem Ferah la Polad Bülbüloğlu nun düeti vardı ya Gel Ey Seher...
    Kesin onu dinlerdim...
    Ama ben ölmesem iyi, yani sadece ben değil hiçbiriniz ölmeyin...
    Boşverin ölümü mölümü...
    alla ala...
Bu konunun tüm mesajları