Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10 dk..sonra olcek olsaydınız hangı sarkıyı dınlerdınız...?

  • berry88 • 23 Ocak 2006 19:40 • #492727
    şebo-Yağmurlar

    audioslave-Like a stone

    kazım koyuncu-Ben

    metallica-Fade to black

    koRn-Blind(ölürken kafa sallarım)

    cranberries-No need to argue

    cranberries-Daffodil laments

    bunlardan biri olabilir...
Bu konunun tüm mesajları