Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10 dk..sonra olcek olsaydınız hangı sarkıyı dınlerdınız...?

  • amy_jano • 25 Ocak 2006 13:48 • #492877
    hmm 10 dk içindi
    kurban-yine
    metallica-master of puppets
    muse-my plug in baby
    nirvana-smells like teen spirits
    evanescence-her hangi bir şarkısı, hepsi uygun benim için
    10 dk yeter mi bilmem ama, bunlar favorilerim
Bu konunun tüm mesajları