Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sözlerini en çok begendiginiz şarkı....

  • hendrix_18 • 23 Ocak 2006 20:40 • #492738
    ya var ole baya var ben sana bır kac tane yazıyım...
    1.bohemıan rhapsody(queen)
    2.wish you were here(pink floyd)...
    3.mama said(metallica)
    4.fade to black(metallica)
    5.unforgiven(metallica)
Bu konunun tüm mesajları