Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sözlerini en çok begendiginiz şarkı....

  • trashtalker • 23 Ocak 2006 20:04 • #492734
    En klas sözlü şarkı ve özlü söz olur dediginiz bir kısmı...
  • hendrix_18 • 23 Ocak 2006 20:40 • #492738
    ya var ole baya var ben sana bır kac tane yazıyım...
    1.bohemıan rhapsody(queen)
    2.wish you were here(pink floyd)...
    3.mama said(metallica)
    4.fade to black(metallica)
    5.unforgiven(metallica)
  • mthrfucker • 23 Ocak 2006 20:53 • #492739
    sex and the kitty'den fuck are you??

    sözleri gayet anlamlı ve çok içlidir!
  • billur_ • 23 Ocak 2006 21:55 • #492747
    blacmore's night-storm
    bi'de bence bu degisip duran bi'seydir.
    hangi sozleri begenecegim o anki psikoz durumuma baglidir.
    mesela su an sonsuzluk caliyo'.
    iste bunun gibi.
  • da hui • 23 Ocak 2006 22:28 • #492753
    The Offspring- Self Esteem severim
  • rickenbacker • 23 Ocak 2006 23:27 • #492765
    so what!!!

    ehehehe :D
  • ailtonvegol • 26 Ocak 2006 00:34 • #492951
    senden çocugum olsun istiyorum diye bi şarkı var berhan mardini sölüyor çok güzel bişey
  • lethalaero • 26 Ocak 2006 02:37 • #492966
    Nirvana - Where Did You Sleep Last Night
  • wallace • 26 Ocak 2006 10:22 • #492976
    bence bir sürü var da...
    şu an beni en iyi tanımlayan
    KORN-THOUGHTLESS
  • trashtalker • 26 Ocak 2006 13:51 • #492991
    fındık,fıstık veya muza ihtiyacın var mı şebek?