-
En klas sözlü şarkı ve özlü söz olur dediginiz bir kısmı...
-
ya var ole baya var ben sana bır kac tane yazıyım...
1.bohemıan rhapsody(queen)
2.wish you were here(pink floyd)...
3.mama said(metallica)
4.fade to black(metallica)
5.unforgiven(metallica)
-
sex and the kitty'den fuck are you??
sözleri gayet anlamlı ve çok içlidir!
-
blacmore's night-storm
bi'de bence bu degisip duran bi'seydir.
hangi sozleri begenecegim o anki psikoz durumuma baglidir.
mesela su an sonsuzluk caliyo'.
iste bunun gibi.
-
The Offspring- Self Esteem severim
-
so what!!!
ehehehe :D
-
senden çocugum olsun istiyorum diye bi şarkı var berhan mardini sölüyor çok güzel bişey
-
Nirvana - Where Did You Sleep Last Night
-
bence bir sürü var da...
şu an beni en iyi tanımlayan
KORN-THOUGHTLESS
-
fındık,fıstık veya muza ihtiyacın var mı şebek?